نکاتی در مورد دکوراسیون اتاق کودک
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

دکوراسیون مناسب به هر اتاقی منزلت و حس شخصی بیشتری می بخشد. این امر در مورد اتاق کودکان نیز صدق می کند: دکوراسیون مناسب کودک نه تنها چشم نواز است، بلکه خلاقیت و تخیل را نیز تحریک می کند. اجازه دهید این مقاله به شما الهام دهد که چگونه می توانید اتاق کودک کاوشگر کوچولو خود را با دکوراسیونی مناسب و راحت و دوست داشتنی تجهیز کنید.

تم برای اتاق کودک

ساده ترین راه برای طراحی اتاق کودک این است که از قبل یک سوال از خود بپرسید: کودک شما به طور خاص چه چیزی را دوست دارد؟ آیا آنها حیوانات هستند؟ کیهان؟ ورزش؟ یا تک شاخ ها؟ با موضوعی که کودک شما به آن علاقه دارد، شما یک ایده اساسی برای دکوراسیون دارید. و همچنین می تواند اتاق دزدان دریایی برای دختران یا تزئینات اسب برای پسران باشد. ;)

خودتان را به چند عنصر تزئینی محدود کنید که به راحتی قابل تعویض هستند و مبلمان را خنثی نگه می دارند . به عنوان مثال، با شعار "جنگل"، پرده ها، تصاویر، ملحفه ، اسباب بازی های نوازشگر، فرش ها و آباژورها لازم نیست همه نقوش جنگلی داشته باشند. چند لهجه در اتاق و یک ترکیب رنگ مناسب کافی است . این کار از پربار به نظر رسیدن اتاق جلوگیری می کند. به علاوه، لازم نیست به محض تغییر ذائقه فرزندتان یک ست کاملا جدید بخرید. اگر اینطور است، توصیه می کنیم دکوراسیون دور ریخته شده را در بازار های کثیف یا آنلاین بفروشید - به این ترتیب خانه جدیدی در اتاق کودک دیگر پیدا می کند.

اگر به دنبال ایده هایی برای دکوراسیون داخلی خود هستید، به Westwing نگاهی بیندازید . در اینجا همه چیزهایی را که برای مدرن، دوست داشتنی و در عین حال دوست داشتنی کردن اتاق کودک نیاز دارید پیدا خواهید کرد: از اسباب بازی های نوازشگر گرفته تا سایبان تخت، چراغ های شب و سبد نوزاد حصیری و سبدهای ذخیره سازی. از مبلمان شیک، دکوراسیون و غیره برای خانه خود در فروشگاه اینترنتی الهام بگیرید .

فضای ذخیره سازی در اتاق کودکان

گزینه های مختلف ذخیره سازی به سرعت اتاق کودکان مرتب را تضمین می کند و اجازه می دهد اسباب بازی ها ، کتاب ها، لباس ها و همه چیزهای دیگر در کمترین زمان ناپدید شوند. کابینت ها و کمدها اساس را تشکیل می دهند. با مبلمان چند منظوره مانند چهارپایه با درب قابل جابجایی، می توانید بهترین استفاده را از فضای اتاق کودک خود ببرید.

 

سبدهای نگهداری با نقوش زیبا یا ساختار و رنگ زیبا نه تنها کاربردی، بلکه چشم نواز نیز هستند . به همین ترتیب، جعبه‌هایی با طرح‌های بازیگوش می‌توانند یک قفسه ساده را چاشنی کنند و در عین حال ظاهری مرتب ایجاد کنند - هرج و مرج در جعبه پنهان می‌ماند. :) بنیانگذار Westwing دلیا به شما نشان می دهد که این در مهد کودک دخترش Sky می تواند چگونه باشد.

برچسب‌های کوچک به شما کمک می‌کنند تا آنچه را که در داخل آن پنهان است، پیگیری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که جعبه ها به راحتی باز می شوند تا کودک شما بتواند به طور مستقل به اسباب بازی های خود دسترسی داشته باشد.

تصاویر و تزیینات دیوار

تابلوها، گلدسته ها یا دیوار آویزان در اتاق کودک، اتاق را بدون پیچیدگی تزئین کرده و تخیل کودک شما را تحریک می کند. هر چیزی با نقوش مجاز است، به شرطی که کودک شما آنها را دوست داشته باشد و با آنها هماهنگ باشد. نکته ما: از نقوش مختلف برای قسمت های مختلف اتاق کودک استفاده کنید . به عنوان مثال، یک نقاشی دیواری رنگارنگ در فضای بازی آویزان کنید، در حالی که محل خواب را با یک رویا گیر تزئین می کنید.

برای یک تصویر کلی هماهنگ، باید هنر را در امتداد یک خط خیالی تراز کنید. برای این کار، لبه پایینی تصاویر را به طور متناوب به صورت عمودی و در عرض این خط بچینید . با تغییر جهت، تصویر کلی شل تر می شود، اما نظم خاصی همچنان در چیدمان باقی می ماند. برای یک کلاژ تصویر ، یک صلیب را روی دیوار تصور کنید. تصاویر حول یک خط عمودی و افقی چیده شده اند و لبه های آنها تا حد امکان نزدیک به تقاطع این محورها قرار گرفته اند. اگر نمی خواهید اثر هنری را آویزان کنید، فقط آن را روی یک قفسه یا کمد قرار دهید . در اینجا می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر را با عناصر تزئینی دیگر، مانند فیگورها، لامپ‌ها یا اسباب‌بازی‌های نوازش باز کنید. در اینجا نیز دقت کنید که زیاد نباشد و همه رنگ ها و نقش ها با یکدیگر هماهنگ به نظر برسند.

آیا دوست دارید بدون قاب عکس کار کنید؟ سپس از یک رشته برای ساخت آویز پوستر خود استفاده کنید . به سادگی نخ را با دو میخ به دیوار بچسبانید و تصاویر مورد نظر را با گیره لباس بچسبانید. طناب برای آویزان کردن آثار هنری نقاشی شده توسط کاوشگر کوچک شما ایده آل است . فرزند شما قطعا خوشحال خواهد شد اگر به عکس های او جایگاه افتخاری داده شود.

علاوه بر آثار هنری، نقاشی های دیواری و پوسترهای خود، نقوش فردی به اتاق شخصیت بیشتری می بخشد. در برنامه LILLYDOO ما می توانید یک برچسب نام با تمام اطلاعات مهم مانند تاریخ تولد، وزن و قد ایجاد کنید و با یکی از طرح های متعدد ما یا علامت زودیاک فرزندتان آن را به یک چشم نواز واقعی تبدیل کنید .

گوشه دنج

چه برای نوازش کردن، خواندن با صدای بلند یا چرت زدن - اتاق کودک به مکانی دنج برای استراحت نیاز دارد. کوسن های رنگارنگ، پتوهای نرم و یک فرش کرکی ، فضایی دنج و گرم را ایجاد می کنند و همچنین برجسته بصری هستند. اگر فضای کافی دارید، یک تیپی خانگی چطور؟ ما در اینجا دستورالعمل های ساختمانی و خرید گهواره برای شما داریم:

چراغ سقفی، چراغ شب و غیره

برای اتاق کودکان، ترکیب منابع مختلف نور بسیار زیبا و در عین حال کاربردی است : یک چراغ سقفی برای نور روشن، یک نور با قابلیت کاهش نور، یک چراغ پری برای آرامش و یک چراغ شب برای به خواب رفتن . این ترکیب نور مناسب را برای هر موقعیتی تضمین می کند. برای لامپ سقفی طرحی جاودانه انتخاب کنید تا فرزندتان برای مدت طولانی از آن لذت ببرد. سپس سایر چراغ ها وظیفه دارند اتاق را سرزنده کنند. بسته به سلیقه شما، لامپ های کوچک و چراغ های شب به شکل ماه، خرگوش یا فیل وجود دارد. چراغ های شب به شکل پروژکتورهایی که قبل از خواب آسمان پرستاره را روی سقف تداعی می کنند، به طور فزاینده ای محبوب می شوند . ایده آل برای ساعات دنج و یک خواب آرام.

منبع:

https://www.lillydoo.com/de-CH/magazin/kinderzimmer-deko

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: